Technická podpora
Cílem technické podpory firmy Eurosat CS je poskytnutí maximálně profesionální pomoci při řešení technických problémů.
Každý všední den od 8:00 do 17:00 jsou naši technici připraveni zodpovědět Vaše dotazy.
Technická podpora společnosti Eurosat CS je zpoplatněná, ale v rámci licence Routeplan dostanete při založení účtu měsíc technické podpory zdarma. Po ukončení měsíční technické podpory je vám k dispozici dalších 10 jednodenních podpor, které můžete využít kdykoliv v prvním půlroce používání aplikace Routeplan.
Kontakt na technickou podporu (ČR)
Tel. 1: | +420 515 901 017 | |
Tel. 2: | +420 548 216 981 | |
Elektronické: | Webový formulář níže |
Formulář technické podpory
Tento formulář slouží pro elektronickou komunikaci s naší technickou podporou. Pro usnadnění řešení vašeho problému prosím v popisu uveďte i název vaší společnosti, pod kterým je vedena v systému Routeplan. Formulář neslouží k zasílání obchodních dotazů, pro ty použijte buď klasický kontaktní formulář nebo formulář s žádostí o cenovou nabídku.
Využít můžete i technickou podporu na telefonním čísle +420 548 216 981. Pro pomoc se systémem Routeplan prosím na začátku hovoru zvolte volbu 5.